Strach ze zrcadla

18.06.2018



Než jsem se dostal do nejhorší noční můry, z které jsem byl nanejvýš vystrašený. Proto potřebuji vysvětlit, odkud pochází. Kořeny této hrozné noci jsou zakotveny v mé mysli a je těžké ji pochopit a vy prostě musíte pochopit její původ.

Zrcadla jsou zvědavé věci; Vždycky jsem s nimi měl zvláštní okouzlení, vzhledem k jejich tichým rolím v každodenních procesech lidstva. Jsou to jedna z prvních věcí, které vidíme, když se probudíme, sotva dokážeme pozdravit svět a téměř vždy poslední věc, na kterou se podíváme, než se ponoříme do temnoty známé jako spánek.

Vidí nás v našich šťastných chvilkách.

Také nás vidí v našem nejhorším; musíte se podívat na dutiny vašich tváří, vaše potopené červené oči, abyste si uvědomili, jak zničený jste opravdu.

Je tam téměř pocit intimity, když se podíváš do oka s jinou osobou v zrcadle; je to jako okno k duši která opravdu existuje a vy se na to díváte přímo.

Sedm let smutku, když se člověk rozbije zrcadlo nebo se nikdy nedívejte do zrcadla, když svítíte svíčkou; pověry a mýty kterých se opravdu bojíme. Všechno toto nečinné přemýšlení mi kope cestu do pekla.

Stál jsem před zrcadlem, jak jsem to nespočetně předtím dělal ...nespočetně... a hluboce se díval do svých očí v odrazu.

"Zrcadlo, zrcadlo, na plesnivé zdi," žertoval jsem s ušklíbl se na tváři. Zasmál jsem se sám sobě a sklonil jsem hlavu byl jsem dost šťastný, že jsem v té chvíli byl sám. Stalo se to, když jsem vzhlédl z umyvadla spět na svůj odraz v zrcadle a v tu chvíli jsem si uvědomil že se můj odraz neusmál. Vlastně jsem se nikdy neviděl v zrcadle tak zmučený. Pořádně jsem se zahleděl do mého odrazu, a tak chladných očí.

A pak mé zrcadlo promluvilo.

Hlas byl ubohý byl to jako chraplavé násilné zvonění; škrábání od toho, co bylo léta zneužívané, bylo to, jako kdyby mi ušním bubínkem projížděli ostnatým drátem. Můj odraz se plazil a můj žaludek se zvedl. Jediná odpověď, kterou by moje tělo mohlo správně mít, bylo nepatrné stékání slz, jak jsem si nechtěně truchlil za toto ubohé stvoření na druhé straně zrcadla. Těžko jsem slyšela, co stvoření říká a má zvědavost byla tak obrovská, že jsem ucho přiložil na zrcadlo.

"Jste příliš zvědavý, jste příliš blízko."

Odtáhl jsem se a šokem se napjal. Pohled na zoufalství, se kterým jsem se setkal, stačilo, abych znovu přiložil ucho ke sklu.

"Jsem na této straně, abych vás zachránil, abyste se nestali svědky něčeho děsivého. Nechcete být na této straně, zůstaňte na místě. Nechte si svou zvědavost, pokud vás nezajímá chuť této strany? olizovat nohy, puchýře a vředy na každém centimetru vašeho těla. Ucpání, které způsobují, že krev proudí a kůže se odlupuje, je toto, co chcete? "

"Nechci žádnou část z tohohle světa!" Rychle jsem ustoupil, tvář, obličej, ruce, nohy vše bylo utvořené do vzhledu hrůzy, natolik, že mi z krku vytrhl výkřik.

A tak jsem se probudil; a křičel. Po těle mi stékal lesklý pot. Pokoušel jsem se nabrat co nejvíce vzduchu do plic.

Noční můra. To bylo vše. Smutná noční můra způsobená nečinnými úvahami. Vstal jsem z postele a robotickým krokem došel do koupelny a sáhl na spínač světel. Můj instinkt mi říkal ať za žádnou cenu nerozsvěcím, ale někde hluboko uvnitř jsem věděl, že to byl jen smutný sen. Rozsvítil jsem. Loudavým krokem jsem přešel k umyvadlu, o které jsem se následovně opřel. Nervózně jsem se zasmál. Opravdu k popukání, co můj mozek nevymyslí. Byla to jen noční můra a ty nemohou být skutečné. Nemůže...

Dokud jsem neslyšel výkřiky.

Dokud jsem necítil plameny.

Dokud jsem neviděl svůj odraz opustit pokoj...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky