SeedEater

15.09.1983

Přál bych si, že by zůstal doma, daleko od tohoto krutého světa, ve kterém žijeme. Vážení čtenáři, děti by se neměly toulat samy po tomto světě, ale nemůžeme je držet doma, ve svém rodném hnízdě navěky. Můj syn chtěl opustil svůj pokoj na jednu jedinou noc, jelikož byl okouzlen podivným cvrlikáním za oknem, a věděl jsem, co to bylo... Díky letem stráveným pozorováním tohoto tvora. Díky usilovnému pozorování jsem zjistil, že je to netvor putující po světě za účelem lovu nevinných dětí. Vzpomínám na ty dny jeho zkoumání s láskou, bylo to 15.září 1983.

Byl to rok, kdy jsem já se svou ženou odjel žít vlastní život do Severní Dakoty. Žili jsme tam šťastně několik let. Do té doby než jsem zjistil, že mou opravdovou láskou je studium SeedEatera.. 

Seed Eater je prapodivná ptačí / lidská bytost, která se potuluje po lesích, pronásleduje děti a unáší je. Tak praví legenda. Dne 19. června 1987 jsem poprvé viděl, že sedí na mém stromě, co rostl na mém trávníku. Byl jsem jako ve snách, když jsem ho viděl. Můj vnitřní hlas mi řekl: "Následuj ho, miluj ho, uč se o něm..." Zhruba ve stejné době o dva týdny později mě probudil podivný zvuk klepání na mém předním okně, věděl jsem, že to byl on. Vyběhl jsem z domu a viděl jsem, že sedí na stromě. Jen zíral do mých očí. Byl jsem z toho úplně omámený, byl jsem omámený z pocitu přítomnosti takové majestátní bytosti. Vzpomínám si, že mi říkal, že potřebuje mou pomoc.

Udělal bych pro něj cokoliv.

3. dubna 1988 Seed Eater přišel k mému oknu znovu. Byl jsem hrozně šťastný. Říkal, že je čas...Pokud si prý vzpomínám. Vidíte, Seed Eater požírá děti, aby se udržel při životě. Vyžívá jejich mládí, aby žil věčně. Vzpomínám si na malého chlapce, ohh, jaké bylo jeho jméno? No... to nevadí.Vzpomínám si, jak jsem šel k jeho domu a zaklepal jsem na dveře v 4:29, ale nikdo mi neodpověděl. Viděl jsem arkýř chlapcova pokoje. Šel jsem říct SeedEaterovi, abychom na něj zavolali hned. Řekl mi, že se pro něj radši vypravíme jindy.

Uběhlo pár týdnů. Chlapcovo tělo už začíná zapáchat. Kde je SeedEater? Rodiče vyvěsili plakáty s chlapcovým obličejem už minulý týden... Zajímalo by mě, proč se o to nepostarali hned po jeho zmizení? No, pro mě to samozřejmě nic neznamená. 

14. května 1988 - Z chlapce je už nafouklé hnijící maso. SeedEater nedorazil na slíbené místo předání...Hádám, že mé služby už nejsou potřeba...

15.května 1988 - Přišel. Vzal tělo, a požaduje další.

16.května 1988 -Zabil a pohltil šest dětí, dalších šest je požadováno. 

18.května 1988 -HowEver Losing People Makes mE wonder (Někdy mám z těch ztracených lidí špatný svědomí...)

Vraždící monstrum SeedEater přišel dnes v noci, řekl, že děti už nechce... Chce něco většího ... 

Pokud toto čtete, máte jedinou šanci zjistit pravdu o tom monstru. V mém pokoji je časopis, na straně 49 zjistíte, jak ho zabít. Já to neudělal. Byl jsem příliš uchvácen tím netvorem, než abych to udělal. Nemohl jsem to udělat. Možná budete mít větší odvahu než já...

Sbohem všichni, doufám, že nezažijete to, co jsem zažil já... 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky