Nechce někdo židli?

19.07.2020

Takže, rád bych se zbavil židle...


Je v perfektním stavu. Mám jí asi půl roku. Není vůbec poškozená. Je to moc pěkná a pohodlná kancelářská židle. Koupil jsem jí za 2000, ale mohli bychom se dohodnout. Co takhle 1500? 

Láme mi to srdce, že se jí musím zbavit, ale už jí nemůžu mít v ložnici ani o minutu déle. Nemůžu jí přesunout do jiného pokoje. Žiji v hodně malém bytě a mám ložnici spojenou s pracovnou. A i kdybych jí přesunul prostě někam jinam, tak si prostě vždycky nějak....najde cestu zpátky.

Myslím, že bych přistoupil i na 1000, jestli se Vám to zdá lepší. Prostě mám takový divný pocit, když je v mé blízkosti. Zní to hloupě, já vím. Ale v hlavě mi pořád zní to, co mi řekla teta. 

Řekla, že když si dám židli do mé ložnice, tak si na ní něco v noci sedne a bude mě pozorovat. Nemám ponětí, co je to něco, ale to je přece blbost, že jo? Mám prostě jen moc velkou představivost, co mě drží v noci vzhůru, ale určitě by mi to pomohlo si udělat v ložnici víc místa. 

Tak co takhle 500? 

Ta židle je nádherná, to vám přísahám. Ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi z ní rozbolela záda když jsem na ní seděl. Výška se dá nastavit a na krabici bylo, že bez problémů unese 150 kg. Zkoušel jsem na ní naskládat co šlo a nikdy s tím nebyl žádný problém. Teda kromě toho, že tam nikdy nic nevydrží. Před pár dny jsem si tam dal pár knížek, ale v noci spadly. Spíš to vypadalo, jako kdyby je dal někdo dolů, aby na židli bylo místo.... 

Takže co 250? Lepší? 

Teď mě napadá jeden problém a to ten, že se židle sama otáčí. Za to ale může nerovná podlaha v mém bytě. Takže jsem si jistý, že u Vás to bude v pořádku. Většinou se otočí doleva nebo doprava, ale nejčastěji směřuje k mé posteli. Ale jak jsem říkal. To je chyba podlahy. 

Jsem ochoten jít i na 100, jestli si to někdo vyzvedne do večera. 

Opravdu doufám, že někdo z Vás bude mít zájem. Vážně jí potřebuji dostat ven z mého bytu. Vůbec nespím, když je otočená mým směrem. A to i když je v rohu. V noci se probudím a je u mé postele. Ale jak říkám, nerovná podlaha, co nadělám. Myslím, že z toho začínám mít spánkovou paralýzu. Když se probudím poté, co uslyším zavrzání skrz to, že se pohnula na ní vidím sedět jakousi siluetu. To ale než mrknu je pryč. Občas, když mrknu myslím, že je blíž mojí postele. Pak se ale začne krčit. Jestli se Vám to stane také, doporučuji zavřít oči. A jestli to tam stále je, tak okamžitě zavřete oči! Nemůžete to vidět, když se na to nebudete dívat, že jo?

Ale vtipy stranou. Vzdám se jí klidně i za 50. Dokonce jí i zdarma pošlu na svoje náklady! Myslím to vážně, teď je mi úplně jedno jestli z toho budu něco mít a nebo ne..... prostě už jí zde nechci. 

Prosím.......potřebuji se prospat. Už to jsou celé dny, co jsem nespal. Nejsem si ani jistý, jestli to dávám na správné místo, ale prostě potřebuji, aby si to někdo přečetl. Někdo z Vás si jí přece musí koupit! Jak jsem říkal, je v perfektním stavu! 

Takže.......nechce někdo židli zdarma? 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky