Muž

03.03.2019

Nezdá se vám, že jste tohoto chlapíka s ironickým úsměvem už někde viděli? Na ulici, v obchodě, ve snu? V lednu roku 2006 nakreslila pacientka známého psychiatra z New Yorku portrét muže, kterého prý často vídala ve snech, ale prý ho nikdy neviděla v reálém životě. Portrét ležel na kancelářském stole do doby, než přišel k doktorovi další pacient, který muže rozpoznal a tvrdil to samé. Psychiatr tedy rozeslal portrét mezi kolegy svého oboru, kteří ho měli ukazovat svým pacientům. Během několika měsíců se našli čtyři pacienti, kteří tvrdili, že TENTO MUŽ (THIS MAN) byl často součástí jejich snů. Až dodnes se objevují případy lidí, kteří vyděli tohoto muže po celém světě. Všechny lidi spojuje jen muž v jejich snu. Na světě nebyl uznán žádný živý člověk, který by byl podobný muži z portrétu. "Již několik let mám stále ten stejný sen, ve kterém mi vysoký snědý muž ukazuje portrét dalšího muže a ptá se mě, jestli na portrétu nevidím svého otce, ale muž není na obrázku není vůbec podobný mému otci. Vždy mu t nepochopitelného důvodu odpovím, že v tom vidím svého otce. Většinou se v tom momentu probudím. Jindy sen pokračuje tím, že stojím před hrobem svého otce, ale na náhrobním kameni chybí fotografie." "Často se mi zdá, jak letím nad městem a vedle mě letí i tento muž, ale nikdy nic neříká." "Zdál se mi sen, kde jsem byl uvězněný v místnosti. Byli tam se mnou další dva muži. Zaútočili na mě a já se probudil s křikem a slzami v očích. Potom se mi podařilo opět usnout. Byl jsem znova v té místnosti a společnost mi dělal muž z portrétu. Prosil jsem ho, ať mě pustí. Ani se nepohnul, jen na mě koukal s tím ironickým pohledem. Potom jsem se probudil. Na ten obličej jsem myslel týdny." "Měla jsem tři sny o tomto muži. Byl mírně odlišný, ale přesto je to ten z portrétu. V káždém snu se nějak objevil a pronesl "Je po všem". Nebyla jsem vyděšená, ale měla jsem spoustu otázek." Tisíce lidí napsala, že jen stál nehybně v rohu místnosti, že byl jako socha. Existuje mnoho teorií. které se snaží objasnit původ tohoto muže. Zde jsou ty, které vyvolaly pozornost u samotných snílků: Podle jedné psychoanalitické teorie se tento muž zjevuje během dramatických změn v našem životě. Jeho přítomnost se může objevovat i u emocionálně citlivých lidí. Podle církevní teori jde dnešní formu Boha. Proto by měly být slova muže ve snech rozhodující pro naše následující chvíle. Další teorie praví, že jde o skutečného člověka, který má moc vkrádat se do snů. Jedna z mnoha teorií praví, že jde prostě o fenomén. Muž na obrázku udělal na lidi tak hluboký dojem, že ho začali potkávat ve snech. Nejpravděpodobnější teorie říká, že si normálně nepamatujeme přesné tváře ze snů a tento obrázek si lidé jen náhodně přiřadili jen k něakému snu. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky