I Sat On The Bus

18.06.2018


Seděl jsem v autobuse, na cestě do školy.

Poslouchal hudbu a nevěnoval pozornost ostatním studentům.

Na jedné ze zastávek se moje mysl vrátila k realitě.

Podíval jsem se na malý dům. Tommyho dům, pomyslel jsem si.

Ruka proklouzla záclonami okna a zamávala řidiče autobusu, aby se vydal dál.

"On je nemocný," pomyslel jsem si a nevěnoval situaci velkou pozornost.

Den utekl jako voda.

Díval jsem se po škole na místní zpravodajský kanál a to, co jsem slyšel, mě ochromilo.

Celá rodina Tommyho byla v ten den zavražděna neznámým podezřelým.

Po vyslechnutí této zprávy jsem se vrátil zpět do mého pokoje a tiše usnul.

Druhý den jsem seděl v autobusu.

Znovu jsme jeli kolem Tommyho domu a řidič autobusu, nevědomý Tommyho rodinného osudu, se zastavil u jejich domova.

Když jsem se chystal vstát a vysvětlit mu, co se stalo, něco mě zaujalo.

Bledá ruka proklouzla okenními závěsy a zamávala řidiče autobusu, aby se vydal dál.

Seděl jsem v autobusu, vyděšený. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky