Dead Bart

18.06.2018

Víte, jaky má Fox divný způsob počítání Simpsonových epizod? Odmítají počítat pár z nich, takže množství epizod je nekonzistentních. Důvodem pro to, je ztracená epizoda z 1. serie. Vyhledání podrobností o této chybějící epizodě je obtížné. Ten, kdo pracoval v té době na show, o tom nerad mluví. Z toho, co bylo dáno dohromady, ztracená epizoda byla zcela napsána Mattem Groeningem. Během výroby první serie, Matt začal působit podivně. Byl velmi tichý, nervózní a morbidní. Zmínil to každému, kdo byl přítomen výsledky v nich byli stále velmi rozzlobeni, a zakazuji vám někdy zmínit se o tom Mattovi!

Poprvé jsem o tom slyšel při akci, kde David Silverman mluvil. Někdo v davu požádal o epizodu, a Silverman jednoduše opustil jeviště a skončil prezentační hodiny dřív. Výrobní číslo epizody bylo 7G06, titul byl Mrtvý Bart. Epizoda označena 7G06, Smutná Lisa byla vyrobena později a vzhledem k Mrtvému Bartovi výrobní kód skrýval existenci.

Kromě zloby žádají každého, kdo byl na výstavě udělají vše, co mohou, aby vás zastavili přímo komunikovat s Mattem Groeningem. Na akci fanouškovského shledání, se mi podařilo ho následoval poté, co promluvil k davu, a nakonec jsem měl možnost mluvit s ním sám, když opouštěl budovu. Nevypadal naštvaný, že jsem šel za ním, zřejmě očekával typické setkání s obsedantním fanouškem. Když jsem se však zmínil o ztracené epizodě, všechny barvy se vyčerpaly z obličeje a začal třást.

Když jsem se ho zeptal, jestli by mi mohl říct nějaké podrobnosti, znělo to, jako by byl na pokraji slz. Popadl kus papíru, napsal něco na něj, a podal mi ho. Prosil mě, ať se už nikdy znovu nezmiňuji o té epizodě.

Na kusu papíru byla adresa webové stránky. Raději neřeknu, co to bylo, z jakého důvodu uvidíte v sekundě.

Napsal jsem adresu do svého prohlížeče a přišel jsem na místo, které bylo úplně černé, s výjimkou řádku žlutého textu, kde byl odkaz ke stažení. Kliknul jsem na to a soubor začal stahovat. Jakmile byl soubor stažen, můj počítač se zbláznil, byl to nejhorší virus, jaký jsem kdy viděl.

Nástroj Obnovení systému nefungoval. Celý počítač musel být restartován. Než se to však stalo, zkopírovat jsem soubor na CD.

Snažil jsem se to otevřít na mém nyní prázdném počítači a jak bylo mé podezření, byla to epizoda Simpsonovích. Epizoda začala jako každá jiná, ale měla velmi nekvalitní animace. Pokud jste viděli originální animaci pro Zakletý večer (epizoda, kde Barta Maggie a Lízu hlídala zlodějka. Mám pocit, že díl se jmenoval Hezkej večer), to byla podobná, ale méně stabilní. První dějství byl docela normální, ale způsob, jakým postavy jednali byl trochu mimo.

Homer se zdál rozhněvanější, Marge se zdála v depresi, Lisa se zdála nervózní a Bart vypadal, že má skutečný hněv a nenávist k jeho rodičům. Epizoda byla o Simpsonových kteří letěli na výlet, když se blížilo ke konci prvního dějství, letadlo vzlétlo. Bart začal blbnout, jak byste očekávali. Nicméně, jak letadlo bylo asi 50 stop nad zemí, Bart rozbil okno v letadle a byl vcucnut ven.Na začátku série, měl Matt představu, že animovaný styl světa Simpsonových zastoupí život a že smrt obrátí věci realističtější

To bylo použito v této epizodě. Obraz Bartovy mrtvoly bylo stěží rozeznatelné. Vzali plnou výhodu, že nebudou muset navrhovat a dělat téměř fotorealistický výkres jeho mrtvého těla. Jedno dějství končilo na záběru Bartovy mrtvoly. Když začalo druhé dějství, Marge, Homer a Lisa seděli u stolu a plakali. Pláč pokračoval dál a dál, bolelo to víc a znělo to jako realističtější a lepší hraní, než byste si mysleli. Animace začal chátrat ještě více, jak oni křičeli a bylo slyšet reptání v pozadí. Charaktery byli sotva rozeznatelné. Byly protažené a rozmazané. Vypadali jako zdeformované stíny s náhodnými světlímy barvami hozenými na nich. Byly tam tváře dívající se v okně, blikající dovnitř a ven, takže si nejste nikdy jisti, jak vypadaly.

Ten pláč byl na všech druhých dějstvích. Dějství třetí se otevřelo s malou titulní kartou, co říkala, že jeden rok prošel. Homer, Marge a Lisa byli na kost hubení a stále sedeli u stolu. Nebylo ani stopy po Maggie nebo domácích zvířatech. Rozhodli se navštívit Bartův hrob. Springfield byl úplně opuštěny a když šli na hřbitov , domy se staly více vetchý.

Všichni vypadali opuštěle. Když se dostali do hrobu, Bartovo tělo bylo ležící před jeho náhrobním kamenem, vypadající stejně jako tomu bylo na konci dějství jedna. Rodina začala znovu plakat. Nakonec přestali a při Bartově tělu jen zírali.

Kamera se přiblížila na Homerovu tvář. Podle shrnutí, Homer v této části vypráví vtip, ale není to slyšet ve verzi, co jsem viděl.

Nemůžete říct, co Homer říká. Pohled oddálení, jako když se epizoda chýlí ke konci.

Náhrobky v pozadí na nich měly jména všech Simpsonovích hostujících hvězd. Někteří v roce 1989 nikdy nebyly slyšeny a někteří zase ještě nebyly na pořadu. Všechny z nich na nich měli termín smrti. Pro hosty, kteří zemřeli, jako Michael Jackson a George Harrison byli data kdy zemřou.

Tyto úvěry byly zcela tiché, a zdáli se vlastnoruční. Výsledný obraz byl rodiny Simpsonových na svém gauči, stejně jako v intru, ale všichni vypracováni v hyper realisticky, neživím stylem Bartovy mrtvoly. Napadlo mě poté, co jsem viděl epizodu poprvé, můžeme zkusit použít náhrobky a předvídat smrt živých Simpsonovích hostujících hvězd, ale je tu něco divného. Většina z těch, dosud zemřeli. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky