Roommate Troubles

18.06.2018

Tohle se mi stalo několik let zpět na Univerzitě umění ve Filadelfii.

Můj druhý ročník jsem se ubytovala s dívkou jménem Kara. Byla jazzovou zpěvačkou, ale její hlavní zájem byl o operu. Měli jsme malý pokoj v šestém patře dormitory s názvem Juniper Hall. Stěny byly tenké a její poslední noční zpěv a hlasové praktiky mě držely často vzhůru. Po měsíci, kdy došlo ke ztrátě spánku, jsem ji přesvědčila, aby přesunula své poslední noční cvičení do hudebních studií v budově divadla Merriam.

Okolo 8:00 jeden večer Kara oznámila, že bude trénovat pozdě na nadcházející recitál a pravděpodobně nebude doma až do půlnoci. Skvělé, pomyslela jsem si, že můžu jít spát brzo (byl jsem zbitá ... měla jsem hrozný den v hereckém studiu a byla jsem připravena jít do postele, jakmile jsem měla večeři). Řekla dobrou noc a odešla v ruce kávu a noty.

Udělala jsem nějaký grilovaný sýr a polévku snědla jsem to a okamžitě jsem se připravovala na postel. V době, kdy jsem se dostala ze sprchy, mé oční víčka byly tak těžké, že jsem se sotva udržela na nohách. Vytáhla jsem své PJ a plazila se na horní lůžko naší postele. Byl jsem tuhá, jakmile se mi hlava dotkla polštáře.

Měla bych říci rozložení našeho bytu. Když vstoupíte do bytu, ložnice byla přes dveře okamžitě doleva. Naše koupelna byla uvnitř ložnice, těsně za palandami. (Univerzita je pěkná v tom smyslu, že nemusíte sdílet koupelny).

Každopádně jsem se probudila, když se zavřeli dveře bytu. Otevřela jsem oči a zběsile zkontrolovala telefon: půlnoc. Vrátila jsem telefon zpátky a zavřela oči. Slyšela jsem, že Kara vstoupila do místnosti a zastavila se před patrovou postelí. Zkontrolovala, jestli vlastně ještě spím pomyslela jsem si. Lehla si na postel pode mnou, což bylo zvláštní, protože nikdy nebyla ospalá, když si vyčistila zuby a umyla se před spaním. Znovu byly zkoušky těsně za rohem a my jsme byli vyčerpaní ale ona mohla zkoušet furt. Matrace pode mnou skřípala a pak utichla. Nemohla jsem ani slyšet její dýchání.

Začala jsem znovu usínat. Byla jsem právě na okraji hlubokého spánku, když jsem byla znovu vyrušena.

Klíč v zámku. Otevření dveří.

A Kara vstoupila do našeho bytu a mroukala operní melodii.

Matrace pode mnou zaskřípala. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky