The story of Lisa

18.06.2018

"Tohle je Lisa. Ona je to moje kamarádka. Moje maminka a tatínek ji nemohou vidět, takže si myslí že je imaginární kamarádka. Lisa je úžasná kamarádka."  


"Dnes jsem se snažila zasadit květinu na dvoře. Snažila jsem se ji zasadit do pískoviště, ale Lisa říkala, že tam je její spící tatínek, takže jsem ji zasadila do špinavého šálku. " 


"Lisa je dnes ve škole se mnou. Představila jsem ji paní Monroe, ale paní Monroe se zlobila, protože Lisu neviděla. Lisa byla smutná, takže ukryla houbu tabuli. "  


"Včera byl můj narozeninový večírek. Máma koupila pizzu, ale nikdo nepřišel. Lisa řekla, že na verandě přišli lidé a pak odešli. Ale nechali dárky. Dostala jsem 3 panenky a nějaké boty a 5 dolarů. Já a Lisa jsme si hráli s panenkami. "  


"Paní Monroe dnes chybí. Náš supl se jmenuje paní Digmanová. Je hodná a pěkná a nechává nás mít čas si psát do deníku. Přeju si, aby paní Digmanová mohla zůstat naší třídní učitelkou. "  


"Dnes mi Jonnathin Parker sebral penál s tužkami. Paní Digmanová ho nedokázala najít tak mi dala jeho tužky. Lisa také přišla do školy, ale paní Digman ji nemůže vidět, ale řekla, že se domnívá, že Lisa je skutečná. "  


"Včera jsem si vyšla s Lisou na dlouhou procházku, dokud měsíc nezapadl. Tátu to dost naštvalo a řekl, že Lisa je hloupá a falešná. Lisa byla smutná a zmizela. Dneska nešla Lisa do školy, ale paní Digmanová řekla, že paní Monroe se už nevrátí. "  


"Táta byl včera celý den v práci. Nepřišel ani domů, aby si snědl večeři. Dnes je stále v práci. Maminka mi na dnešek dala pudink. Pudink je můj oblíbený. "  


"Chybí mi Lisa. Táta je opravdu zaneprázdněný prací. Nepřišel domů o víkendu. Máma se na něj zlobí. Chci napsat Lise dopis. "  


"Milá Lisa,

Chybíš mi. Prosím vrať se. Je mi líto že byl můj táta na tebe zlý. Jsi má nejlepší kamarádka." 


"Lisa se včera vrátila. Řekla, že jí je líto že odešla a řekla jsem jí, že tatínek se nevrátil z práce domů. Lisa řekla, že paní Monroeová a on spí. Doufám, že se brzy probudí. "  


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky